به آپ روید دان خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : آگوئرو و گواردیولا می توانند به راحتی از سیتی جدا شوند!

آگوئرو و گواردیولا می توانند به راحتی از سیتی جدا شوند!

تاریخ ارسال پست:
شنبه 08 شهریور 1399
نویسنده:
رامین قاسمی
نظرات :
0
تعداد بازدید:
26

آگوئرو و گواردیولا می توانند به راحتی از سیتی جدا شوند!

خلدون المبارک، مالک سیتی مدعی شد ارکان مهم این باشگاه می توانند به راحتی جدا شوند.

 

به گزارش "ورزش سه"، قراردادهای پپ گواردیولا، سرمربی و سرخیو آگوئرو، رکورددار گلزنی در تاریخ سیتی در تابستان 2021 به پایان می رسد و هنوز پروسه تمدید قطعی نشده است. آگوئرو در ماه ژوئن 33 ساله خواهد شد و در گذشته گفته بود برای پایان دادن به دوران حرفه ایش به باشگاه زادگاه خود یعنی ایندیپندنته باز خواهد گشت. اخباری در مورد جدایی گواردیولا نیز وجود دارد و خلدون المبارک در این رابطه صحبت کرده است.

 

 

خلدون المبارک گفت: "پاسخ دادن به این سوال بسیار راحت است. من و پپ گواردیولا درک کاملا روشنی در مورد آنچه برای باشگاه مناسب است داریم. ما از نظر هدفمان در آینده و موفقیت هایی که هدف گذاری کرده ایم هماهنگیم. مذاکرات ما آسان پیش خواهد رفت و همه چیز به بهترین شکل برای پپ، من و باشگاه رقم خواهد خورد. خیال من در این مورد کاملا راحت است.

 

در مورد سرخیو آگوئرو نیز شرایط مشابه است. ما در مورد قرارداد او در شرایطی مناسب برای سال بعد یا سال بعدش گفت و گو می کنیم که این موضوع طبیعی است و آگوئرو در شرایطی راحت تصمیم خواهد گرفت. ما بسیار خوش شانس بوده ایم و این نشان دهنده سبک بازیکنانی است که در طول این سالها در اختیار داشته ایم، بازیکنانی مانند داوید سیلوا، ونسان کمپانی، پابلو زابالتا و سرجیو آگرو که سالها در تیم مانده اند.

 

آنها حالا بخشی از DNA باشگاه هستند و تصمیم آنها برای ادامه یا خداحافظی در موقعیت آسان و راحتی گرفته خواهد شد. شرایط برای کمپانی هم همینطور بود. او و داوید سیلوا وقتی حس کردند زمان جدایی رسیده از سیتی رفتند و اوضاع برای آگوئرو نیز همین خواهد بود."

 

منچستر سیتی

,

سرخیو آگوئرو

,

پپ گواردیولا (سرمربی)

,

مطالب مرتبط

نظرات


کد امنیتی رفرش